OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezedben foghatod megrendelésedet.
Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben és SMS formájában is tájékoztatunk.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Posta.hu nyomonkövetési oldalán a csomag Kísérőokirat-száma alapján, amit feladáskor küld a Magyar Posta SMS-ben.
NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAG TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRIZD LE!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. A csomag szakszerűtlen felbontása esetén, az áruban keletkezett sérülésért felelősséget nem tudunk vállalni!
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
Magyar Posta
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Telefonszám: 06-40-46-46-46
Nyomonkövetés » (A weboldalon a Kísérőokirat-szám mezőbe kell beírni a RAG számot)
Az ország bármely településére kiszállítunk, kézbesítési és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak.
Lehetőség van külföldi szállításra is, ez esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkat: info@olcsokutyaruha.hu
Utánvétes lehetőséggel szállítunk: azaz, a megrendelt csomag árát a kézbesítéskor kell majd kifizetni a futárnak vagy a megjelölt postán az ügyintézőnek.
Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.